dissabte, de juliol 24

Però hi penso, eh?

A veure, fem un anàlisis global, però no per això poc precís, de tot plegat: la mitjana d'entrades del bloc per mes, és inversament proporcional a la calor.

Estem a 24 de juliol, 24 dies de vacances: he fet i desfet la maleta dues vegades, he dormit amb pijama de màniga llarga i duvet, he dormit mig despullada i suada, he agafat dos avions, he anat amb cotxe una mica lluny, he anat amb cotxe una mica a prop, m'he pintat les ungles dels peus, me les he despintat, he enviat postals, n'he rebut, he llegit La venedora d'ous (excel·lent), tinc a mitjes Watching the English (excel·lent, però d'una altra manera) i ara començo Madame Bovary, m'he engreixat un quilet, però avui tinc sopar familiar i demà dinar... Entro a mirar el correu 1 cop per setmana, potser em pintaré les ungles de les mans, demà he de tornar a fer la maleta, i aquesta vegada agafar dos raspalls, un de blau - un de taronja...

Si us pregunteu si tinc temps per escriure al bloc, la resposta és si, però alhora no. Però hi penso, eh?

4 comentaris:

neus ha dit...

i nosaltres pensem en tu :)

gaudeix de les vacances guapa!
una abraçada!

Sergi ha dit...

Mira si tenies coses per explicar-nos, i no ens n'has explicat cap a l'hora! Molt malament!

Núr ha dit...

M'agrada que hi pensis... i que et prenguis una estoneta de les teves vacances per dir-nos-ho! Nosaltres també pensem en tu!

De quin color et pintaràs les ungles?

DooMMasteR ha dit...

Gràcies per pensar-hi! Bones vacances!