divendres, de febrer 25

Paraules que couen

Paraules que he sentit avui al claustre que couen:

Estem al mig.

Resposta: ets mestre, has d'estar amb nosaltres.

No penso el mateix que l'any passat, perquè com a direcció tinc informació que em fa canviar.

Resposta: Si no ens dones aquesta informació, nosaltres, tampoc podem estar al teu costat.

Hem de ser flexibles, perquè al final podem fer intensiva i pels pares això és una mala passada. 

Resposta: això no ens ho poden retreure, és un dret. No ens poden fer xantatge. 

Volíem arribar a un consens.
Resposta: la setmana passada ja vam decidir, no podem anar perdent el temps, reunint-nos perquè un grup de pares no hi estigui d'acord. 

Contraresposta: però abans de donar resposta volíem saber el vostre parer.

Contracontraresposta: per veure si canviàvem d'opinió?

 
Ser mestra ja és prou difícil per la realitat de les aules, però que trist que les raons internes siguin les que ens cremin més.

6 comentaris:

El porquet ha dit...

Uiiii, els conflictes interns! Jo, fa uns anys vaig estar a una empresa a on les grans batusses es donaven entre departaments interns! Memorable!

En canvi, als proveïdors... baixades de pantalons tot el sant dia.

zel ha dit...

Si som al mig, ens apartem, i apa, fora via...
tranquil·la...

Unknown ha dit...

Uff! Aquestes coses a mi també em fan molt de fàstig. És interessant el canvi al pensament de la gent quan augmenta la seua responsabilitat. Es perden els principis.
Tu continua fent la teua feina que segurament la faràs excepcionalment bé.
Una abraçada.

Alyebard ha dit...

Jo vaig deixar el Consell Escolar cremat pel director que es pensava que l'escola és el seu xiringuitu. Llavors diuen que els pares no es volen implicar.

Anònim ha dit...

A jo és el que més mal m'està fent

mar ha dit...

aquestes situacions són molt desagradables i creen un malestar que es fa difícil de portar amb tranquil·litat i serenitat...

vaig ser al mig uns quants anys i al final vaig marxar per poder deslliurar-me d'aquest pes que no hi havia manera de treure'm de sobre...

espero que te'n surtis aviadet... i, sobretot, escolta la teva salut emocional i cuida't molt... és un desgast massa elevat...